Постинг
14.05.2007 14:52 -
28.7% ръст на новите автомобили в България
През първите четири месеца на годината, в България са били закупени 15 789 нови автомобила. В това число са включени 15 037 леки и лекотоварни превозни средства (+26.5% в сравнение с 01-04.2006) и 752 автобуса и камиона (+97.9%). Впечатляващо е и увеличението с 90.3% в сегмента на мотоциклетите.
Според данните на Съюза на вносителите на автомобили в България, в края на първите четири месеца на година общо седем марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби.
На първо място застава Toyota (ТМ Ауто) с 1 729 нови регистрации и пазарен дял от 11.5%. На втора позиция се намира Ford (Мото Пфое) с 1 552 продажби и пазарен дял от 10.32%, а на трето откриваме Peugeot (София Франс Ауто) с 1 290 закупени автомобила, равняващи се на 8.58% от общите.
На четвърто място застава Volkswagen (Порше БГ) с 1 184 закупени коли. Тя е следвана от Opel с 1 167 единици, Renault (Рено Нисан българия) с 1 147 автомобила и Dacia (Рено Нисан България) с 1 029.
При автобусите и камионите, пазарен лидер с дял от 42.42% (319 продажби) е Mercedes (Балкан Стар), следван от Iveco със 185 нови регистрации и Volvo със 130.
“Битката” при мотоциклетите се води между Piaggio (Милано Моторс) и Yamaha (Мотодинамикс). През първите четири месеца на годината, дилърите на двете марки са успели да реализират съответно по 56 и 47 превозни средства.
Според данните на Съюза на вносителите на автомобили в България, в края на първите четири месеца на година общо седем марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби.
На първо място застава Toyota (ТМ Ауто) с 1 729 нови регистрации и пазарен дял от 11.5%. На втора позиция се намира Ford (Мото Пфое) с 1 552 продажби и пазарен дял от 10.32%, а на трето откриваме Peugeot (София Франс Ауто) с 1 290 закупени автомобила, равняващи се на 8.58% от общите.
На четвърто място застава Volkswagen (Порше БГ) с 1 184 закупени коли. Тя е следвана от Opel с 1 167 единици, Renault (Рено Нисан българия) с 1 147 автомобила и Dacia (Рено Нисан България) с 1 029.
При автобусите и камионите, пазарен лидер с дял от 42.42% (319 продажби) е Mercedes (Балкан Стар), следван от Iveco със 185 нови регистрации и Volvo със 130.
“Битката” при мотоциклетите се води между Piaggio (Милано Моторс) и Yamaha (Мотодинамикс). През първите четири месеца на годината, дилърите на двете марки са успели да реализират съответно по 56 и 47 превозни средства.
Няма коментари